Symposium Stichting FORCE

Op donderdag 20 februari 2020 vindt het jubileum symposium van Stichting FORCE plaats, dat voor zowel orthopedisch chirurgen, VS/PA orthopedie, fysiotherapeuten, huisartsen en onderzoekers een interessant programma biedt.

Tijdens het symposium ter ere van het 5-jarig bestaan van onze onderzoekstichting FORCE staat de orthopedische patiënt centraal. Er zal aandacht zijn voor Zinnige Zorg, predictiemodellen, voorlichtingsapps, innovatieve operaties zoals knie-distractie, snel herstel, Return to Work, Return to Sports en de Landelijke Registratie Orthopedische Implantaten.

Aan de hand van onderzoek uit ons eigen centrum, gecombineerd met gastsprekers zoals Prof. Dr. W. Schreurs en Prof. Dr. F. Lafeber, bespreken we de patiënt journey vanaf de eerste klachten aan bijvoorbeeld heup, knie, schouder of elleboog tot het moment dat een prothese het oorspronkelijke gewricht al zo’n 15 jaar met succes vervangt.

Indien u zich heeft aangemeld, hopen wij u te mogen ontvangen in Hotel Nassau te Breda, op donderdag 20 februari 2020.

Namens Stichting FORCE en de vakgroep Orthopedie van het Amphia,

Dr. Stefan Bolder
Dr. Rutger van Geenen
Dr. Koen Koenraadt